contact-us

ליצירת קשר

ליצירת קשר

    משרדי שמאות מקרקעין

    משרד שמאים

    תפקידם של משרדי שמאות מקרקעין, ללוות אותנו במהלך מכירה או רכישה של נכס, בין אם מדובר בנכס ישן ובין אם מדובר בנכס חדש. תפקידו העיקרי של השמאי הוא לאמוד את שוויו של הנכס לבחון האם המחיר הינו תואם את הערך הראוי למקום או לא. חשוב לבחור במשרד שמאות מקצועי ואמין שילווה אתכם במהלך חשוב זה. רון קרם שמאות הינו משרד ותיק הפועל בכל רחבי הארץ ויספק עבורכם את השירות המקצועי ביותר.

    במה עוסקים משרדי שמאות מקרקעין?

    רכישת דירה חדשה היא אחד המהלכים החשובים והגדולים ביותר, אותם נעשה במהלך חיינו ואיש מאתנו אינו רוצה ליפול בפח. על מנת לדעת כי אנו רוכשים את הדירה הנכונה בעבורנו, חשוב לקבל את סיועו של שמאי מקצועי. השמאי יעריך עבורכם את שוויה של הדירה וכן יבחן אותה על מנת לזהות תקלות או בעיות משמעותיות, אשר יכולות להוריד את הערך שלה. השמאי יספק עבורכם חוות דעת מקיפה אשר תאפשר לכם לקבל החלטה נכונה.

    כיום קיימות שתי דרכים עיקריות להיעזר בשירותיו של שמאי. הראשונה הינה דרך הבנק למשכנתאות בו בחרתם. הבנק יעמיד לרשותכם שמאי אשר יספק לכם את התשובות לכל השאלות. יש לציין כי שמאי זה כפוף ומחויב תחילה לבנק ולכן לעיתים טובתכם האישית לא תהיה במקום הראשון. האפשרות השנייה הינה לשכור את שירותיו של שמאי פרטי אשר יהיה מחויב אך ורק לכם ולכן יעשה את עבודתו על הצד הטוב ביותר.

    בחירת משרד שמאות מקרקעין

    כאשר אתם עומדים בפני בחירה של משרד שמאות, חשוב מאוד שתשימו לב למספר פרמטרים חשובים ביניהם שנות הותק של המשרד וניסיונם של העובדים בו, המקצועיות והאמינות של הצוות וכמובן יחסי האנוש של העובדים במקום. במשרד שמאות מקרקעין רון קרם תיהנו משירות מקצועי ואיכותי. המשרד בעל ותק של 15 שנים בתחום וישמח ללוות אתכם בתהליך משמעותי זה של חייכם, החל מהשלבים הראשונים ביותר עד הרגע בו תקבלו את ההחלטה לרכוש את הבית. המשרד מספק את שירותיו בכל רחבי הארץ ועובד עם מספר רב של אנשים מכל המגזרים.

    ליצירת קשר

    ליצירת קשר

      נושאים נוספים

      post-image

      מהו היטל השבחה ואיך ניתן להפחית ממנו?

      היטל  השבחה היא תשלום הנדרש על ידי ועדה מקומית מבעל קרקע לאישור תכנית פיתוח עיר...

      המשך קריאה >
      post-image

      מהי קרקע חקלאית והאם כדאי להשקיע בה?

      הביקוש הגובר לפתרונות דיור, צפיפות האוכלוסין ומחסור בשטחי בנייה פנויים הניעו את מדינת ישראל לשקול...

      המשך קריאה >
      post-image

      טיפים חשוב להערכת שווי הדירה לפני רכישה

      בדיקה של שווי דירה שימושית ונדרשת ממגוון גופים, כולל בנקים עבור קבלת משכנתא, בעת מכירת...

      המשך קריאה >