contact-us

ליצירת קשר

ליצירת קשר

    איך לבחור קרקע חקלאית להשקעה?

    קרקע חקלאית, בהגדרה, היא קרקע שהותאמה בהתאם להוראות של תוכניות תוכניות מתאר מחוזיות או מקומיות  למטרות חקלאיות בלבד. במצבה הנוכחי, שווי קרקע שהיא חקלאית למכירה בצפון הוא נמוך משמעותית מקרקע המיועדת לפרויקטים למגורים ולמתחמים מסחריים. עם זאת, השקעות בקרקעות חקלאיות יכולות להיות רווחיות ביותר ולהניב רווחים של מאות אחוזים כשהקרקע תשנה את ייעודה ליעוד לפיתוח

    מה חשוב לבדוק לפני רכישת קרקע חקלאית?

    אילו בדיקות נדרשות בקניית קרקע חקלאית? במקרה זה כדאי לבדוק את הפרמטרים הבאים:

    במידה ורוכשים מחברת שיווק קרקעות יש לבחון האישיות והמוניטין של המוכר- בעת בדיקת קרקע חקלאית למכירה בצפון, הדומה לעסקאות הנעשות כמעט בכל תחום, גם כאשר מדובר בתהליך רכישת קרקע חקלאית להשקעה, חשוב שתבדקו כבר בשלב הראשון של ביצוע סקר קרקע חקלאית עם מי אתם מתכוונים לחתום: מי הם בעלי הנכס? האם יש להם המלצות קודמות ממשקיעים? יש לוודא שהחברה היזמית קיימת מספר שנים, ידועה באמינותה וביציבותה הכלכלית ומגישה דו"ח שמאי סטנדרטי לפני המכירה.

    כמו כן, חשוב לברר את זהות מוכר הקרקע או הבעלים הרשום של הקרקע באמצעות בדיקה בנסח הטאבו אותו מפיקים מאתר  לשכת רישום המקרקעין  על מנת לוודא שהמכירה מתבצעת בהתאם לחוק. אל תמהרו לסגור שום דבר עד שתדעו את התמונה המלאה.

    זכויות קיימות בקרקע- עסקאות מקרקעין הן סיפור מסובך במיוחד. זאת ועוד, כחלק מתהליך האימות לקרקע חקלאית יש צורך לוודא את הבעלות על קרקע שהיא חקלאית למכירה בצפון. כאשר בכוונתכם לרכוש קרקע חקלאית המיועדת להשקעה לטווח ארוך, חשוב לבדוק האם הזכות בקרקע חקלאית שייכת לאדם אחד או שמדובר ביורשים או הסכם שיתוף לקרקע בין שותפים.

    זכויות קיימות בקרקע חקלאית

    יש לבדוק את מיקום הקרקע, מתוך ידיעה שקרקעות בעלות פוטנציאל גבוה לשינוי ייעוד הן קרקעות הנמצאות בסמוך לערים ויישובים. באופן עקרוני, קרקע מופשרת ובנייה למטרות חקלאיות יכולות להפוך לשטח משתלם במיוחד עבורכם. אחד הפרמטרים החשובים ביותר שיכולים להעיד על סבירות גבוהה להפשרה הוא מיקום הקרקע. הקרקעות בעלות פוטנציאל ההשבחה הגדול ביותר כוללות קרקעות הממוקמות בסמיכות לערים וליישובים מרכזיים או מהוות רצף טריטוריאלי מתמשך שלהן.. אז אל תפספסו את האפשרות שלכם להרוויח קרקע עם פוטנציאל עצום, צרו קשר עם משרד "רון קרם שמאות מקרקעין וליווי השקעות נדל"ן" במספר 052-3551162 והם יערכו בורכם את כל הבדיקות!

    ליצירת קשר

    ליצירת קשר

      נושאים נוספים

      post-image

      מהו היטל השבחה ואיך ניתן להפחית ממנו?

      היטל  השבחה היא תשלום הנדרש על ידי ועדה מקומית מבעל קרקע לאישור תכנית פיתוח עיר...

      המשך קריאה >
      post-image

      מהי קרקע חקלאית והאם כדאי להשקיע בה?

      הביקוש הגובר לפתרונות דיור, צפיפות האוכלוסין ומחסור בשטחי בנייה פנויים הניעו את מדינת ישראל לשקול...

      המשך קריאה >
      post-image

      טיפים חשוב להערכת שווי הדירה לפני רכישה

      בדיקה של שווי דירה שימושית ונדרשת ממגוון גופים, כולל בנקים עבור קבלת משכנתא, בעת מכירת...

      המשך קריאה >