contact-us

ליצירת קשר

ליצירת קשר

    קרקע חקלאית למכירה בצפון

    שטח חקלאי למכירה בצפון

    מחפשים קרקע חקלאית למכירה בצפון? אל תעברו את התהליך ללא עזרתו של שמאי. רכישת קרקע חקלאית אינה שונה מכל עסקת נדלן אחרת אותה עשיתם או תעשו במהלך חייכם והיא דורשת בירור מעמיק, לעיתים אף יותר מכל בירור אחר. בעזרתו של שמאי, תוכלו להבין מהו עתידה של הקרקע, מיהם הבעלים החוקיים שלה והאם קיימת כל בעיה אשר עלולה להפוך את הרכישה שלכם למסוכנת ולא כדאית כלל. קודם שאתם מתחילים בתהליך, צרו קשר עם רון קרם משרד שמאות ומקרקעין ונשמח לעזור לכם.

    טיפים למציאת קרקע חקלאית למכירה בצפון

    צפון הארץ ידוע בשדות הרבים ובקרקעות החקלאיות הרבות שיש בו. אם אתם מחפשים קרקע, אין ספק כי זה המקום. על מנת לבחור את הקרקע הנכונה עבורכם שימו לב לטיפים הבאים:

    • אתרי נדלן – כיום ישנם אתרי נדלן רבים המתעסקים גם בתחום הקרקעות החקלאיות. חפשו אחר קרקע אשר תואמת הן לרצון שלכם והן לסכום העומד לרשותכם, אותו אתם יכולים להשקיע.
    • המלצות – במידה ואתם מכירים חברים מעולם הנדל"ן או שאולי יש לכם מכרים באזור הצפון והמושבים באזור, נסו לקבל המלצות. היו עם היד על הדופק ושאלו מידי יום האם יש קרקע חדשה למכירה.
    • שמאי – במידה ומצאתם את הקרקע אשר מתאימה לתנאים שלכם, אל תוותרו על בדיקה של שמאי. השמאי יעריך את הקרקע באופן מדויק בהתאם לכל הפרמטרים אותם יש לבדוק, כך שתוכלו לדעת בבטחה האם אתם עומדים בפני עסקה משתלמת אך גם בטוחה.

    בחירת שמאי לרכישת קרקעות חקלאיות בצפון והגליל

    בחירת שמאי היא בחירה חשובה מאוד, שכן היא יכולה להשפיע רבות על עתידכם. שימו לב כי אתם בוחרים שמאי מקצועי ואמין, בעל ניסיון והיכרות משמעותיים עם עולם הנדל"ן. על מנת לקבל תוצאות מקצועיות, אתם זקוקים לאדם מקצועי. רון קרם משרד שמאות ונדל"ן הינו המשרד הנכון עבורכם. רון בעל ניסיון רב בתחום, הוא הגיע מעולם המשפטים ופועל כיום כחבר בוועדת המקרקעין. הידע הרב והניסיון הלא מבוטל בתחום יאפשרו לכם להרגיש כי אתם נמצאים בידיים הבטוחות ביותר אשר יובילו אתכם ללא ספק אל עבר ההחלטה הנכונה.

    קרקע חקלאית בצפון

    היום, כאשר לא פשוט לקנות דירה, במיוחד לא באזור המרכז, רבים מחפשים אלטרנטיבות, שגם אם לא ישמשו אותם ברגע זה למגורים, יוכלו לשמש אותם בעתיד. קרקע חקלאית למכירה בצפון היא אחת האלטרנטיבות המבוקשות היום. קרקעות חקלאיות רבות נמכרות היום מתוך הנחה שבעתיד הן יופשרו ויעברו להיות מקרקעות חקלאיות לקרקעות למגורים או למסחר. אותם מתעניינים ברכישת קרקע חקלאית למכירה בצפון בונים על כך (תרתי משמע) שהדבר משתלם כי תהיה בידם קרקע שערכה יהיה גבוה יותר לאחר שתשנה את יעודה. כאשר באים לקנות קרקע כזאת חשוב לעשות את כל הבדיקות הנדרשות, כולל בדיקה של שמאי מקרקעין מוסמך.

    קרקע חקלאית למכירה בצפון – לבדוק היטב מה אתם קונים

    היתרון המשמעותי ברכישת קרקע חקלאית למכירה בצפון הוא המחיר הנמוך שלה. המחיר שלה יהיה נמוך יותר ממחירן של קרקעות אחרות בצפון, קרקעות המיועדות כבר כעת למגורים, וגם יותר זול ממחירן של קרקעות חקלאיות במרכז או בשרון. לכן עבור רבים זו אופציה להשגת נכס כלשהו. עם זאת, חשוב לזכור שרכישת קרקע חקלאית היא יותר "על הנייר" מרכישת דירה מקבלן בבניין שטרם נבנה. כאן אפילו לא ברור באיזה שלב יהיה ניתן לעשות שימוש בקרקע. לכן, חשוב לבדוק היטב את הקרקע מכל ההיבטים: מי הבעלים של הקרקע, האם יש בעיות שעלולות לצוץ בהמשך, האם יש תוכניות לשימוש באותה קרקע בעתיד ועוד. את כל אלה יבצע שמאי שמתמחה בהערכת קרקעות.

    איך לבחור שמאי מקרקעין?

    לגבי כל נכס, בחירת שמאי מקרקעין צריכה להיות אחרי בדיקה שעשיתם, במיוחד כשהנכס המדובר הוא קרקעות חקלאיות למכירה בצפון. כדאי לבחור שמאי שמתמחה בקביעת הערך ובבדיקתן של קרקעות חקלאיות שעדיין לא מופשרות ושייקח זמן עד להפשרתן. בדקו שיש לשמאי ניסיון רב בהערכת נכסים בכלל וקרקעות, עם דגש על קרקעות חקלאיות בפרט. כאן יש לבדוק דברים הנוגעים גם להיבט של עליית ערך הנכס בעתיד וגם המס שתצטרכו לשלם עם עליית הערך שלו, כך שהשמאי צריך להיות מומחה בתחום ולהיות עם ניסיון רב בהערכת קרקעות חקלאיות באותו אזור. רון קרם הוא שמאי מקרקעין בעל ניסיון רב בקביעת ערכם של נכסים שונים, כולל קרקעות חקלאיות, במיוחד קרקעות בצפון. הוא יקבע במקצועיות את ערך הנכס ויצביע על סיכויים לעומת סיכונים הצפויים לגביו. מוזמנים ליצור קשר.

    ליצירת קשר

    ליצירת קשר