contact-us

ליצירת קשר

ליצירת קשר

    הערכת שמאי לדירה

    יתרונות הערכת שמאי לדירה

    הערכת שמאי לדירה, הינה תנאי הכרחי היום על מנת לרכוש כל סוג של בית. כאשר תגיעו אל הבנק כדי לבקש משכנתא, תתבקשו להגיע עם הערכת שמאי בכדי שהמשכנתא תאושר. האופציות העומדות בפניכם, הינן להיעזר בשירותיו של השמאי מטעם הבנק או לשכור את שירותיו של שמאי פרטי כאשר לכל אחת מהאופציות יתרונות משלה. במידה ובחרתם בשמאי פרטי, צרו קשר עוד היום עם רון קרם משרד שמאות ומקרקעין, וקבעו פגישת ייעוץ ראשונה.

    כיצד מתבצעת הערכת שמאי לדירה?

    כאשר שמאי מגיע על מנת לבחון את הדירה שלכם, בכדי לתת הערכה הוא יבדוק מספר נקודות עיקריות וחשובות ביניהן:

    • הערכת הסביבה – לסביבת הבית ישנה השפעה רבה על שוויו של הנכס. השמאי יבחן את התשתיות באזור, את המיקום של הדירה והאם הוא עתיד להשתנות בקרוב וכן את כל אזורי הבנייה הקרובים אשר עלולים לפגוע בערכו של הנכס.
    • בדיקה משפטית – זוהי אחת הבדיקות החשובות ביותר. נעשית בדיקה של מי הם בעלי הנכס החוקיים, האם הנכס משועבד, כיצד הוא רשום בלשכת המקרקעין והאם קיימות בעיות משפטיות נוספות לגביו.
    • היתר בנייה – חשוב לבחון האם ישנם הבדלים בין היתר הבנייה אשר ניתן לבית, לבין המצב בשטח. כלומר האם כל בנייה בבית הינה חוקית.

    הערכת שמאי מקצועית לדירה או בית

    נכון, אמנם כיום הערכת שמאי נחשבת לחלק בלתי נפרד מתהליך רכישת נכס ואתם מחויבים בו מטעם הבנק, אך אין ספק כי הוא חשוב וקריטי עד מאוד ולכן במידה ואתם רוצים באמת לקבל הערכה נכונה ומקצועית מומלץ לשכור את שירותיו של שמאי פרטי. הערכת שמאי תספק לכם תמונה כוללת ומדויקת לגבי הנכס. מחפשים שמאי? רון קרם שמאות מקרקעין, הינו שמאי המונה מטעם בית המשפט בכל הנוגע לכינוס נכסים ופשיטת רגל. בעזרת ניסיון של 15 שנה בתחום הוא יספק גם עבורכם את התמונה השלמה בנוגע לנכס העתידי שלכם.

    ליצירת קשר

    ליצירת קשר